Call centre to nie tylko miejsce codziennej pracy, ale przede wszystkim dźwignia biznesu wszędzie tam, gdzie na pierwszym miejscu stawia się kontakt z klientem. Słuchawki nagłowne są urządzeniami koniecznymi w zapewnieniu komfortu pracy, która należy do dość uciążliwych ze względu na ciągłe przebywanie w słuchawkach. Od nich więc zależy ergonomia pracy.

Gdzie po słuchawki call center?

Jeżeli poszukujesz najlepszych słuchawek, które pomogą Ci zwiększyć możliwości biznesowe swojej firmy, musisz zaopatrzyć się w profesjonalne słuchawki call center. Należą do nich  słuchawki Axtel, szczególnie przeznaczone do telefonicznej obsługi call center oraz dla pracowników biurowych. Wybierz ofertę słuchawek nagłownych z mikrofonem na stronie sklepu www.4ip.pl możesz też się poradzić jakie słuchawki wybrać?

Jakie słuchawki call center najlepsze?

Słuchawki umożliwiają transfer połączeń za pomocą funkcji „tran” oraz odbiór połączeń z poziomu słuchawki nagłownej poprzez funkcję „headset”. Zestaw nagłowny na dwoje uszu Axtel M2 Duo sprawdzi się w każdym call centre. Serię Axtel Pro duo NC WB zastosujesz wszędzie tam, gdzie panuje hałas, posłuży do zwiększenia produktywności pracy. Wzmocnienia zabezpieczą przed uszkodzeniami podczas długiej pracy. Seria Pro charakteryzuje się cechuje wytrzymałością i łatwością w obsłudze.